12 Kasım 2020 Perşembe

Yeğene Doğum Günü Mesajları

 Yeğen için en güzel doğum günü mesajlarını sitemizden takip edebilir ve yeğeninize gönderebilirsiniz.

Canım yeğenim; nice mutlu güzel, sağlıklı, huzur dolu yılların olması dileğiyle. Doğum günün kutlu olsun.

Dünyanın şanslı teyzesiyim ben. Senin gibi bir yeğene sahip olduğum içim çok şanslıyım. Doğum günün kutlu olsun canıım yeğenim.

Bugün gönlünden geçirdiğin ve dilediğin tüm dileklerin gerçek olsun. Bugün ve bundan sonra her günün mutlulukla geçsin. Canım yeğenim doğum günün kutlu olsun.

İnsanlığıyla kendini topluma örnek eden, saf ve temiz kalbiyle herkesi kendi gibi sanan, her ne olursa olsun her zaman yüzünden gülümsemesi eksik olmayan yeğenim doğum günün kutlu olsun.

Eski yaşını şutlarım, yeni yaşının kutlarım yeğen, doğum günü pastandan bende isterim.

İnsanın evladı kadar sevdiği kişiler var hayatında. Mesela bu mesajı okuyan güzel yeğenim gibi. Seni çok seviyorum canım yeğenim Allah’ım ömrünü hayırlı etsin. Doğum günün kutlu olsun.

Seni gidi tatlı cadı doğum günün kutlu olsun. Sana doğum günü hediyesi olarak süpürge alacaktım ama sende bundan çok vardır diye vazgeçtim.

Biz seninle dayı yeğen gibi değil de candan iki arkadaş, iki sırdaş gibiyiz. Her zamanda öyle kalacağız. Aslan yeğenim doğum günün kutlu olsun.

Akşam gecenin sessizliğinde, sabah güneşin doğuşunda, akan suyun sesinde, günün neşesinde hep sen varsın yeğenim. Doğum günün kutlu olsun.

Sen bizlerden çok uzaklarda olsan da sakın unuttuğumuzu düşünme, sen her zaman bizim kalbimizdesin. Yeni yaşın kutlu olsun.

Güneş kadar sıcak, kar tanesi kadar berrak, yağmur kadar saf ve temiz bir ömür dileğiyle. Doğum günün kutlu olsun bitanecik yeğenim.

Benim aslan yeğenim doğum gününü en içten dileklerimle kutluyorum. Gelmek istedim ama gelemedim hediyeni yolluyorum. Doğum günün kutlu olsun.

Biricik yeğenim doğum günün kutlu olsun. Yüzünde ki neşe hep sürsün.

Kaynak:  Yeğene doğum günü mesajları

Hiç yorum yok: