6 Mayıs 2020 Çarşamba

Sevgiliye Resimli Doğum Günü Sözleri

Sizler için derlediğimiz sevgiliye en güzel resimli doğum günü mesajları ve sevgiliye resimli doğum günü sözleri.
Aşkım, ilk görüşte sana âşık oldum ve o günden beri her gün sana âşık oldum. Doğum günün kutlu olsun!
Mutlu yıllar hayat ışığım. Kesinlikle hayatımı binlerce güneş varmış gibi aydınlatıyorsun. Seni seviyorum. Mutlu yıllar!
Hayatımda ne acı, ne fırtına, ne boran, ne tufan… Umurumda değil… Çünkü sen varsın hayatımda biriciğim. İyi ki doğmuşsun aşkım, iyi ki benim olmuşsun, iyi ki sevmişim seni.
Her zaman seni hayal ediyorum. Sen hayatıma mutluluk, huzur katıyorsun. Sen benim kalp atışımsın. Sen benim meleğimsin ve yaşamıma ışıksın… Doğum günün kutlu olsun canım.
Bu doğum günü, güneş etrafındaki başka bir 365 günlük yolculuğun ilk günüydü. İyi yolculuklar tatlım! Allah’tan tek dileğim; bu yolculukta bizi hiç ayırmasın. Belki bugün yanında değilim ama bil ki kalbimin en derin yerinde bugünü seninle kutluyorum. Nice yaşlara.
Aşkım, hiçbir şey bana yüzündeki o sevimli gülümsemeyi görmekten daha fazla mutluluk veremez. Seni çok seviyorum. Mutlu Yıllar!
Aşkların en güzeli. İyi ki doğdun, iyi ki benimlesin. Sevi Çok Seviyorum. Nice mutlu yaşlara.
Mucizeler inanır mısın? Ben inanıyorum… Seni bulduğum zaman ben mucizeyi yaşadım. Seni seviyorum bebeğim. Doğum günün kutlu olsun!

Hiç yorum yok: