2 Haziran 2019 Pazar

Etkileyici iyi geceler mesajları

Seni gözlerimi kapattığımda değil, gözlerimi açtığımda görmek ve var olduğunu bilmek isterim gülparem iyi geceler.

İyi geceler dünya iyi geceler insanlar. İyi geceler bir tanem rüyanda beni gör olur mu?
Yine bir gün daha bitti sensiz ve tüm geceler ben yaşadığım sürece sensiz. Sana çok kızgın olmama rağmen seni hala çok seviyorum iyi geceler.
Seni çok seviyorum bir tanem iyi uykular.
Hayatımsın ve ben sadece seni yaşayabilirim. Seni yaşadığım her gün için. Yanağına bir buse gönderiyorum. Huzurla uyu bir tanem. Huzurlu ve mutlu. İyi geceler seni seviyorum.
Bu gece senin gözlerin için uyuyacağım, sen uyurken gizlice ellerini tutup saçlarını okşayacağım, sana yaklaşıp o her zaman duyduğun şeyi söyleyeceğim. Seni çok seviyorum ve hep seveceğim. İyi geceler.
En güzel gecelerin en güzel rüyalarını gör bir tanem tatlı uykular.
Gece bir başka giyer siyahını, yıldızlar daha sönük olur, yakamozlar başka çizer denize kendini ve hayat daha kahpe oynar oyununu sen yanımda yoksan.
Beyaz bir güvercin yolluyorum sana; kanatlarında mutluluk, yüreğinde sevgi ve sadakat, kar beyaz tüylerinde umut, gagasında iyi geceler öpücüğü, yanağını uzat.

Etkileyici İyi Geceler Mesajları

Hiç yorum yok: